czwartek, 3 stycznia 2013

Resztkowa


Karteczkę stworzyłam z resztek: końcówka szarego papieru pakowego, kawałeczek kanwy, guziczek pościelowy, jakiś odpad wykrojnikowy, kilka dziurkaczowych słoneczek i listków... Całość wyszła dość elegancka i przyznam - podoba mi się.

Przy odrobinie wolnego czasu bawię się troszeczkę grafiką. Moje umiejętności w tej dziedzinie są niewielkie, ale z nadzieją patrzę w przyszłość. Efektem mojej dzisiejszej zabawy jest sygnaturka :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Alza

5 komentarzy:

  1. oj z resztek można czasem cuda wyczarować co widać na Twojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, karteczka resztkowa śliczna, sygnaturka zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie bardzo się podoba ta karteczka... a grafika komputerowa to dla mnie magia i to czarna na dodatek :) ale sygnaturka super !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno karteczka resztkowa, jak i sygnaturka bardzo mi się podobają :) Również lubię się bawić grafiką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe słowa.